فرش دستباف

کار در منزل ، قلاب بافی فرش و تابلوفرش

 

کار در منزل چی خوبه؟

اگر شما خانم خانه دار و یا به دنبال شغل دوم و کسب درامد در کنار کارهای خانه هستید ما به شما شغل قالی بافی در منزل را پیشنهاد می‌دهیم، البته شما این کاررو می‌توانید به دو روش انجام دهید، یا به عنوان کارجو به دنبال کارفرماهایی باشید که صاحب اینگونه مشاغل هستند که می‌توانید با ثبت نام در سایت رزومه و درخواست استخدام در منزل خود را برای اشتغال در این شغل به کارفرما ارسال کنید و یا خود آستین‌ها را بالا بزنید و با خوداشتغالی که مراحل و شرایطی آن در مقاله توضیح داده‌ایم به درامد مناسبی برسید.
 

آیا کار در منزل نیاز به مجوزومالیات دارند؟

خیر- اما اگر میخواهید از وام ومزایای خود اشتغالی استفاده کنید.
به سایت مجوزها g4b. ir سامانه مجوزهای کسب و کار است که توسط وزارت اقتصاد با همکاری وزارت ارتباطات به منظور ارائه خدمات اینترنتی در حوزه دریافت مجوزهای کسب و کار ایجاد شده است مراجعه کنید.
 
 
 

مزایای کار در منزل

صرف هزینه کم برای شروع کار

ساعت کاری منعطف

 کسب درآمد متناسب با سعی و تلاش

آسایش و راحتی

   عدم نیاز به اجاره مغازه

  بدون نیاز به ساعت‌های کاری

طولانی و ثابت

    سرمایه اولیه کم  نیاز به تحصیلات خاصی ندارد

  • آینده شغل قالی بافی

    ۱. احساس غرور می‌کنید

    ۲. مثل این می‌ماند که مدیتیشن کنید

    ۳. علائم استرس و افسردگی را کاهش می‌دهد

    ۴. موجب تقویت مهارت‌های حرکتی می‌شود

    5 . زوالِ توانایی‌های شناختی را به تعویق می‌اندازد

    ۶. از آرتروز و التهاب تاندون جلوگیری می‌کند

     

    فرش بافتن به ویژه به افراد مبتلا به بیماری‌هایی نظیر پارکینسون که اعمال حرکتی آنها دچار اختلال شده است، توصیه می‌شود. این افراد می‌توانند به این طریق مهارت‌های حرکتی‌شان را بهبود ببخشند و توجه خود را از علائم مربوط به بیماری منحرف کنند.

     
     

    از بیمه خوداشتغالی چه خبر؟

    با خرید بیمه، می‌توان احساس آرامش را برای آینده به ارمغان آورد. تامین اجتماعی یکی از مهم‌ترین و بزرگترین سازمان‌هایی است که انواع بیمه‌نامه را برای افراد طراحی و اجرا کرده‌است. بیمه قالی بافی، یکی از بیمه نامه‌های تامین اجتماعی است که افراد می‌توانند، تحت پوشش آن قرار بگیرند و از خدمات ارزنده‌ای بهره‌مند شوند. در حقیقت تمام بافندگان قالی، قالیچه، گلیم و زیلوی خانگی که کارفرما ندارند و با استفاده از دستگاه بافندگی در واحد مسکونی خود در حال فعالیت هستند، مشمول بیمه قالیبافی به صورت اختیاری خواهند شد. این افراد در برابر حمایت‌های بازنشستگی، فوت و از کارافتادگی بیمه می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *